08. 09. 2014.

Intervju sa žrtvom vojno-vanzemaljskih (MILAB) otmica - Eve Lorgen



http://evelorgen.com/wp/articles/military-abduction-milabs-and-reptilians/interview-with-a-female-milab-and-project-avalon-member/

[MILAB otmice su združene vojne (MILitary) i vanzemaljske (alien) otmice (ABduction). U srži MILAB otmica je najčešće udružen vojno-vanzemaljski program stvaranja super-vojnika/operativaca]

Ovo je intervju sa ženskom žrtvom združenih vojno-vanzemaljskih otmica koju sam nedavno upoznala.
Ona također tvrdi da postoji veza vanzemaljaca i vojske u projektu stvaranja operativaca s nadnaravnim sposobnostima kao što su gledanje na daljinu (remote viewing), putovanje kroz vrijeme, Bi-lokacija i vidovitost.

1. Kad si otkrila da si bila "MILAB" oteta?
Uvijek sam imala uspomene na vojne i ET otmice, još od rane dobi. Imam sjećanja na osnovnu školu u New Yorku, gdje sam odrasla prvih 8 godina. Ne samo da su klinci poput mene bili izvučeni iz nastave i testirani na psihičke sposobnosti, nego i ostala djeca zbog svoje kreativnosti, inteligencije i slušnih sposobnosti. Bijeli kombi je parkirao ispred škole, neoznačen, sa opremom za testiranje sluha, ostali testovi u školi su se odvijali uz prešutni pristanak direktora koji je kasnije dobio otkaz zbog optužbi za zlostavljanje djece.Vojna baza koja je sudjelovala u tome u ranim 1970ima je bila udaljena oko dva kilometra. Pristup djeci za njih uopće nije bio upitan.

 Je li to također uključuje vanzemaljske otmice?
Da, moje prvo sjećanje na otmicu, u dobi od 4 godine je uključivalo vojsku, preciznije mornaricu, kao i vanzemaljce. Neki muškarci su me odveli iz mog kreveta na malu podmornicu. Ti ljudi su tada eksperimentirali na meni korištenjem medikamenata i fizičkim mučenjem da induciraju moj izlazak iz tijela. Kad je to postignuto, došla sam u neposredan kontakt s bogomoljkm/Greyom, koje je nadgledalo projekt s velikim zanimanjem. Dobila sam naredbu od tog bića da se vratim u tijelo, jer je eksperiment bio uspješan. U kasnijim godinama sjećam se vrlo jasno incidenata koji su uključivali vojsku i vanzemaljce koji su zajedno fizički suradjivali.

2. Što si otkrila o povijesti svoje obitelj u odnosu na to zašto su izabrani za ovaj projekt?
Moja obitelj ima jaku vojnu pozadinu, točnije mornaricu. Žene u mojoj obitelji su psihički osjetljive, vidovite. Povrh toga, obje strane obitelji su bile masonske.

3. Da li znaš za bilo koje službeno ime projekta za to u što si bila uključena?
Jedino ime projekta kojeg se sjećam je "Bluebird".

4. Dali si bila zlostavljana u djetinjstvu od strane tvoje obitelji i da li misliš da je to povezano sa tim da si bila u tom "projektu"?
Da. Ne samo da su djeca zlostavljana od strane svojih otmičara, čini se i da te obitelji imaju povijest zlostavljanja. Čini se da u odredjenim obiteljima postoji veza prema seksualnom zlostavljanju i transferu energije u entitete. Seksualna stimulacija se također koristi kako bi se potaknuo izlazak iz tijela. Osjećaj bespomoćnosti i straha stvaraju adrenalin koji ubrzava psihičku budnost i izaziva stanje izmijenjene svijesti, koje su od temeljne važnosti za naučiti gledanje na daljinu, putovati kroz vrijeme i izlaz iz tijela po volji.

5. Što je sa okultnim ili ritualnim elementa, da li su prisutni u bilo kojem od tvojih iskustava?
Imam uspomena na nekoliko masnonskih iskustava, koja su okultna i ritualna. Moja iskustva su uvijek bili znanstvena i vojna, sterilna i hladna. Imala sam i nekoliko napada ritualnom magijom, doživjela sam okultne svari.

6. Koje vrste bića su bili uključeni u tvojim otmicama?
Bića poput ljudi, neki od sa dugom tamnom kosom i drugi sa nekakvom krpom po glavi, jedno biće kao div, vidjela sam reptila, Greyse, bogomoljke. Neki tvrde da "pomažu", drugi samo rade zajendo sa ljudskim vojnicima. Bila sam mlada kad sam vidjela reptila, šokirana i zbunjena nakon što je internet postao dostupan svakom domaćinstvu. Tu sam našla i druge koji su opisali slična bića.

7. Da li ti je ikada bilo rečeno od tih bića ili ljudi, da si genetski modificirana ili si nekakav "hibrid".
Ne. Iako su pojam "posebna" često koristili.

8. Imaš li bilo kakve neobične medicinske ili fizičke atribute koje smatraš "vanzemaljske ili hibridne?"
Ja sam vrlo blijeda -Nordik izgleda. Visoka i vitka.

9. Koje sposobnosti imaš, a da nisu "prosječne"?
Ja sam vizualni umjetnik. Moj IQ je iznad prosjeka. Imam urođeno razumijevanje kvantne fizike. Ja gledam na daljinu i vidovita sam,  psihički osjetljiva.

10. Kako si bila instruirana da koristiš te "sposobnosti" u MILAB eksperimentiranjima?
Kroz fizičko mučenje, medikamente, psihološke trikove, traume i ostalo. Na primjer, osobu stave u sred minskog polja, a zatim joj kažu da se vrati natrag koristeći samo svoje parapsihološke sposobnosti da otkrije gdje da ne savi nogu.  Drugi scenarij je trening skupine u kojoj su ljudi zaključani u skladište i oni moraju suradjivati kao tim da pobjegnu, tako utvrdjuju tko dobro radi zajedno, tko ima liderske kvalitete, što osoba može poduzeti fizički. Koriste laži. Dali bi mi sliku i tražili da pronadjem osobu na slici. Ja bih gledala na daljinu i astralno ih dovela do cilja. Međutim, ono za što su oni tražili te ljude su mogla biti i ubojstva. To mi nisu rekli, ali ja sam to otkrila poslije. Za dijete, njihova nevinost se koristi kao način da ga se prisili. Vojnik zna kroz profiliranje djece koje će povući okidač i ubiti, a koje ne. Ja na primjer ne bih. Kao što ne bih nikoga namjerno povrijedila. U tom slučaju se iskorištava osjećaj odanosti i potreba da se pomogne drugima kao alat da od mene dobiju ono što hoće. Želja da se bude voljen i pohvaljen je takodjer jaka sila koju iskorištavaju.

11. Jesi li svjesna svih fragmentiranih ličnosti koje su nastale tokom tih treninga? Da li se sjećaš kako su te ličnosti "stvorile"?
I da i ne. Bio sam svezana za stolicu i mučena dok se moj um nije "raspuknuo".  Sjećam se da sam u mislima stvorila hodnike i ormare sa vratima koja su vodila ka emocijama. Svaka vrata su imala oznaku ili broj. U medjuvremenu sam otvorila ta vrata i ponovno reintegrirala te rascjepkane dijelove sebe. Taj proces je zahtijevao 20 godina teškog rada. "Sposobnost" i nije prava riječ, osobnost je bolji izraz. Svaka osobnost je imala jedan emocionalni aspekt i svaki emocionalni aspekt je mogao obavljati odredjene zadatke. Na primjer, ako je netko bio u minskom polju, tada ne može imati strah, nego neko mirno i čvrsto stanje bez emocija. Međutim, ako nema straha kuda on ode? U ormar. "Sposobnost" za otkrivanje mina bi mogla biti ugrožena sa bilo kojim emocionalnim stanjem. Uvijek se radilo o kontroli emocija. Smatram da je scenarij programiranja u "mandžurijskog kandidata" vrlo tužna istina za mnoge druge.


12. Jesi li ikada doživjela bilokaciju slučajno ili u okviru "treninga" MILAB ili ET operacija?
Isprva sam bila fizički otimana od vojske, većinom mornarice, a zatim, kada se moja obitelj preselila na drugo mjesto, počele su se pojavljivati druge vrste otmica. Na primjer, moja soba bi se doslovce rastopila kad sam išla spavati. Rastopila. Sve je postalo bijelo, ljudi su se "pojavili" i okružili moj krevet. Ti ljudi su bili laboratorijski tehničari/ liječnici. Moj krevet bi se pretvorio u sterilni čelični krevet, sve to dok sam bila budna. Mogla sam, u početku tog dešavanja ustati i otići do kupaonice, ali nakon povratka u krevet, preobražaj stvarnosti se nastavio dalje. To je bila drukčija otmica od vojnih koje sam doživjela ranije i od drugih ET otmica, gdje sam bila odvedena u letjelicu i imala više interakcije. To je bio potpuno drugačiji svijet od fizičkih otmica na koje sam bila navikla. Otmica, gdje ETi ulaze kroz zidove, zatvorene prozore itd., sprovedena je po mom mišljnju od strane ljudi. Nekada sam recimo iznenada bila jako umorna i morala prileći, legla bih i bila "izvučena" u neki scenarij da me se koristi za operacije gledanja na daljinu.
To znači da mi možemo biti uzeti/izvučeni iz našeg tijela od strane ETa po volji bez ikakvih problema. Joše jedan način je kada me ubace u vanzemaljsko tijelo da se obave neki poslovi van ovog svijeta. Tokom tog iskustva ljudi rade zajedno s vanzemaljcima, gdje je ljudski um potreban za dovršenje posla na ljudski način. Ja sam bila samo dijete i radila sam što mi je rečeno. Ta iskustva su se smanjila kad sam postala starija.

13. Ima li telepatije između otetih ljudi za vrijeme otmica, ili u susretima u fizičkom životu?
Mi možemo prepoznati jedni druge. To je jedan od mojih talenata, da mogu "pročitati" ljude, ali isto tako osjećam pritisak i poznatost kad hodam ulicom i osjetim nekoga tko je isto bio korišten u ovim eksperimentima. Puno ljudi uopće ne shvaćaju da je to jedan dio njihove stvarnosti.

14. Koje su tvoje mišljenje o najnovijim objavama Simon-a Parkes-a (Kerry Cassidy intervjuu), o otmicama i MILAB pitanju?
Simon kaže da je pod vodstvom bogomoljki. On  kaže da je on "reptil", u svojoj prirodi/ duši.

15. Jesi li imala iskustva s tehnologijama koje bi osujetile tvoje ozdravljenje i budjenje? Ili iskustva "ljubavnog ugriza" da te ometaju ili agenata poslanih da miniraju tvoje buđenje, itd?
Da, ja se trenutačno liječim zbog pretjeranog izlaganja EMFu, što je njihova taktika na ciljanim pojedincima. U vezi agenata, život je pun njih. Zbog mogućnosti programiranja, svakoga se može lako iskoristiti da bude agent. Frekvencija u ljudima se može manipulirati jednako lako kao i električna frekvencija u automobilima. JA SE PITAM svakodnevno, da li su moji osjećaji i misli su moje vlastite. Možete primjetiti tu razliku i blokirati pokušaj vanjskog uticaja podizanjem svoje osobne frekvencije, ili jednostavno promijenite svoju frekvenciju. To može ostvariti čak i nešto jednostavno kao što je uzimanje vitamina C ili kupka. Budite sami svoj programer. Promjenite igru.
Oni žele zadržati žrtvu u stanju stalne tjeskobe. Prestrašeni ljudi su lakše stjerani u stada i lakše kontrolirani. Paranoja je također odličan način da se lako diskreditira žrtvu. Ja sam srela dva čovjeka na ulici koji su mi rekli da me promatraju. Ako reagirate sa strahom, oni su odradili svoj posao na najučinkovitiji način.
 Obitelj ili prijatelji se također mogu koristiti i izmanipulirati da igraju ulogu ometača,  ili se ljudi iznenada pojave u vašem životu i onda se ispostavi da su sociopate. Uvijek moram biti na oprezu. Većina ljudi i ne znaju da se mogu koristiti kao agenti za OMETANJE drugih; a ima i onih koji to znaju, koji su itekako svjesni toga i svjesno rade taj posao. Ja moram biti uvijek budna, oprezna i inteligentna u vezi toga sa kim se okružujem. Moja obitelj i ja više ne komuniciramo, a ja živim u drugoj zemlji.

Što se tiče "ljubavnog ugriza" vanzemaljaca: Bila sam u nekoliko prošlih veza koje pašu u taj kontekst. Bila sam progonjena od opasne i opsesivne osobe nekoliko godina. Ja sam sada opreznija i manje sklona da budem uhvaćena u takve emocionalne zamke. Moja osobna zrelost ima mnogo veze sa mojim sposobnosti raspoznavanja odnosa baziranih na manipulaciji "ljubavnog ugriza" od odnosa koji su zdravi. I seks je upetljan u dreniranje energije i kontrolu. Mnogo toga treba uzeti u obzir prije ulaza u neki emocionalni odnos.

16. Koji metode za ozdravljenje i oporavak su najkorisnije za tebe?
Jedna od stvari koja su mi izazvala mnogo poteškoća je korištenje stroboskopa da me se programira. Uvijek sam imala problema s rotirajućim svjetlima. Prošla sam kroz ova sjećanja iznova i iznova, sve dok nisam mogla lako govoriti o tome.

17. Što bi savjetovala osobi koja zna da je MILAB i ET žrtva i želi da se oporavi i oslobodi programa?
Budite oprezni. To će promijeniti vaš život.  Stvari će se pogoršati prije nego što postanu bolje. Oni ne žele da se vi sjećate, pa će vas programirati da budete bolesni, da emocionalno sabotirate sebe, čak i da se sabotirate putem droga ili alkohola. Budite svjesni da ćete imati puno posla i budite odlučni u svojoj namjeri da se samo-upoznate. Budite nemilosrdni sa svojim sjećanjima, držite se činjenica i stvarnosti kakve vi znate da je istina. Pazite kome govorite o tome, jer sve što kažete će biti upotrijebljeno protiv vas. Pazite da imate podršku drugih, sebi sličnih; programiranje "Vuka Samotnjaka" je vrlo jako u MILABa, pronadjite druge poput sebe, da možete podijeliti svoja iskustva. Istražujte. Uzemljite se kroz rad u vrtu ili u šetnji. Jedite dobro, spavajte dovoljno i ne mijenjajte stanje uma drogama ili alkoholom. Meditirajte, isprobajte jogu, opustite se. Plačite kada morate i ne potiskujte osjećaje. Najkorisnije je da znate da niste sami u ovome. Živio internet.


Eva Lorgen: Iscjeljivanje je proces koji zahtijeva da se povezujemo s drugima na takav način da postoji uzajamna koristi  iz tog procesa uzajamnog pomaganja  i iscjeljivanja. Sram je najveća i zastrašujuća prepreka ozdravljenju. Naše emocije su ključne, i to zahtijeva otvorena srca. Kad se možemo povezati sa drugima sa medjusobno otvorenim srcima, tada može doći do autentična promjene i dubokog iscjeljenja.