13. 02. 2008.

Što znači OPS i OPD?

Definicija pojmova OPS i OPD:
http://quantumfuture.net/sr/ops_opd_polariteti.htm

Mi smo OPS 3 denziteta. Neki imaju individualnu dušu (adamični), a neki ne (organski portali): http://quantumfuture.net/sr/organskiportali.htm
Tu su još i psihopate.

Adamični ljudi - duše - služe kao hrana za bića 4 denziteta OPS. 4D OPS  crpe negativnu energiju iz  ljudi sa dušom, isto kao što mi uzimamo hranu od bića 2. denziteta.

Mi smo od rodjenja na ovoj planeti programirani da budemo žrtve:
Laura Knight-Jadczyk: Ovaj MATRIX nas uči da trpimo i patimo i da NIKAD ne rebeliramo protiv kontrolnog sistema. Matrix nas uči da "okrenemo drugi obraz".
Po Mateju 5:39: A ja vam kazem da se ne protivite zlu; nego ako te ko udari po tvom desnom obrazu, okreni mu i drugi.
Po Luki 6:27: Ljubite svoje neprijatelje, činite dobro onima koji vas mrze, balgoslovite one koji vas proklinju, molite se za one koji vas zlostavljaju. 
Ako te netko udari po obrazu, ne suprostavljaj se, vec mu okreni i drugi obraz.  Ako ti netko ukrade kaput, ne zaustavljaj ga kad ti želi ukrasti i tuniku.  Daj svima koji te pitaju i ako ti netko uzme ono što ti pripada - ne zahtijevaj to natrag.
Matrix nas uči da budemo HRANA.
Kad sam pročitala -http://www.cassiopaea.com/cassiopaea/adventureindex.htm , počela sam osjećati i primjećivati dinamike energetskog hranjenja izmedju mene i drugih, kakav je osjećaj kad sam ja hrana, a kakav kad sam ja predator.



OPS pravac se sastoji od individua koje žele služiti sebi - one su sebične i egocentrične -  žele porobiti druge i nalaze načine da manipuliraju drugima. Onda imate čitavu piramidu ljudi koji UZIMAJU od drugih pomoću varanja i prevara. Kod OPD-a vi imate samo one koji daju.